Sjukt trött

Tja
har varit hemme ett tag och känner mig helt död ;)
Är sjukt trött sen specialidrotten.
Det som är mest irriterande är att det är 2 timmar mellan lunchen och
specialidrotten så man sitter as länge och gör inget -.-
Rätt irriterande, men iallafal, jag Vendela och Tilda drog runt lite
innan vi drog till specialidrotten.
Sen cyklade jag och Tilda hem tillsammans och jaa vi blåste nästan omkull ;)
Det blåser sjukt mycket ute.
Om ca en timme trorja att jag cyklar till träningen, men om blåsten blir värre
ber jag nog pappa skjutsa mig ;)


På sv/so lektionen, vi gör ett grupparbete om svälten i somalia.
Redovisade det idag och såklart ska man glömma bort texten när man står där framme
och alla väntar på svar ;) Haha men det gick rätt bra :D
Va as nära att jag tappade bort mig men klarade det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0