Jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

Tja
dålig uppdatering idag jag vet ;)
Haha special idrotten va rätt så jobbig idag, plus att man cyklade hem efter också
så va dö trött när jag kom hem. Orkade inte blogga då.
Sen drog jag till träningen vid ca halv6 och kom hem ca 19:50.
Just nu lyssnar jag på musik och så ska jag nog kolla över vad jag behöver ha med
mig imorn. På torsdag är det skoljoggen :(
Hatar skoljoggen! Tror den är ca 5km. Haha förra gången gick jag, Sally, Sandra och Viktoria.
Det va typ 30grader varmt den dagen, vi kom in på ca 50 minuter ;) Haha kungar.
Sen efter det drog jag och Viktoria till mc'donalds och köpte varsin STOR
cola för det behövdes ;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0