Jag är tydligen konstig, men jag kan leva med det :D

Tja sorry för att jag inte bloggat NÅNTING idag,
när jag kom hem från skolan hade jag dö ont i magen och va as trött,
är fortfarande trött men inte lika mycket som förut.
Iallafal idag hade vi vår första syslöjdslektion, var sjukt kul faktist :D
Fast vi fick inte göra så mycket... det som va kul var att Viktoria har inget
tålamod så hon dampa loss lite på nålen, tråden, tyget osv ;)
Haha efter skolan så skulle jag träffa Sandra på hennes nya skola,
var as länge sen vi snacka osv så det va kul :D
Sen gick jag hem tillsammans med Malin och hennes kompis Linnea.
Har haft en rätt tråkig fredagskväll eftersom jag inte har haft något att göra...
Men imorn ska jag ha sjukt kul! :D
Det är liksom det helgen är till för ;)


Tyckte den va lite gullig ;)
Dock sere rätt konstigt ut nären åker upp o ner så fort ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0