Happyfejs

Tja
har haft en rätt bra dag iallafal :D
Hade totalt glömt bort att vi skulle ha inneidrott den här veckan och köra friidrott,
vi körde 60m och höjdhopp idag och på onsdag ska vi nog stöta kula och längdhopp.
Eftersom jag hade glömt det så hade jag inga inneskor, men det gick
rätt bra iallafal ;)
Haha sen efter skolan drog jag och träffa Adam en liten stund, sen drog
jag till Julia. Sitter just nu och lyssnar på musik.
Aja imorn börjar vi 08:15 med tyska första lektionen, är alltid
så trött på tyska lektionerna, gillar inte direkt tisdagar.
Aja snart äre ju fredag igen :D Även om det kan kännas som en evighet tills dess :(


Happyfejs :D
Haha random bild från helgen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0