Dålig update men nu är jag tillbaka

Tja sorry för dålig uppdatering men har inte haft
tid eller kunnat blogga under dagen och igår kväll.
Iallafal igår runt halv7 drog jag till Julia och vi käka lite
god mat osv, sen drog vi till ica och köpte godis :D
Haha men på kvällen kollade vi på nån film fast det va rätt tråkig
så vi kollade på A cinderella story eller vad den hete ;)
Haha vaknade vid halv11 glodde på tv till halv1 osen
åt vi typ bruch ;) Lite resten från gårdagen.
Har iallafal haft en grymt kul helg :D Imorn äre skola igen, efter skolan ska jag kanske
dra ut och springa en liten stund... Vet inte.
Men aja nu ska jag dra och öva lite på tyskaläxan trorja ;)
Hoppas ni haft en grym helg


Haha grymt failad
bild från prolympiaden men allvarlig...
Har bildbrist så har ingen annan just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0