Ben 10

Hej asså sorry för INGEN uppdatering idag, skulle va med Adam idag så gjorde ett inlägg
precis innan jag drog hemifrån men tydligen så försvan inlägget -.-
Aja iallafal så har jag haft en grymt kul lördag :D
Vi drog till öb och köpte läsk (y)
Sen drog vi till netto och efter det drog vi till min gamla skola och chillade lite där ;)

Haha justja på öb såg vi en as ful matta och Adam sa typ på skoj
-Nejmen den här var väl antik? Och jag as garvar och snubblar över en metallsak
och så går en tant förbi och säger
-Shhhh! Haha snacka om random.
Sen när vi va på min gamla skola kom en lite unge fram till oss och han ville att
vi skulle komma och kolla när han klättrade i klätterställningen? ;) Haha totalt random det också.
Haha har haft en grymt kul dag! :D


Coolingar som dricker Ben 10 läsk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0