Jag är jag, och ingen annan

Tja, drog inte till Julia sen iallafal :p
De skulle tydligen hem till någon i deras klass så jag har suttit och kollat
project runway istället ;) Brukar inte kolla på det så ofta men det fanns inte
så mycket att kolla på. De skulle göra kläder av tidningspapper?:o
Fattar inte hur de kan, måste ju va as svårt ;) Haha men iallafal,
ska hämta min lillasyster vid 2 och sen blire väl att glo på tv, sitta vid datorn,
plugga lite inför NO provet osv.
Hörs lite senare! ;)

Glöm inte att kommentera ;)<3


Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Hej! Undrar om du skulle vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker? Bra/dåligt? Tack på förhand. Ha en bra dag (:

2011-10-03 @ 15:40:45
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0