Helt ok dag

Tja kom hem från träningen för ett tag sen.
Har haft en rätt nice dag trots att jag inte va taggad för
friidrottsdagen. Visst vare inte så kul när man skulle springa utevarvet och
fick spöregn i ansiktet för att man sprang i motvind, kallt vare också.
Sen va man tvungen att äta ute också, vart lite småsur eftersom
det va kallt och regnit men det va bara att äta fort och sen springa in igen ;)
Sen efteråt tog jag bussen ut till mammas jobb, va där enda tills
hon slutade ca17:00
och då skjutsade hon mig till träningen :D
Här är lite bilder från dagen, hade inte tillgång till mobilen så ofta så det blev inte så många ;)


På morgonen innan friidrotten började med Sally ;)

Haha Alexandra :D

Sally fail :P

Viktoria :D

Jag, Sally, Viktoria och Julia :D


Uppdaterar mer imorn,
glöm inte kommentera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0