Kbry

hej alla! är på rätt gott humör, freeedag♥
venne riktigt vad jag ska göra, men ska nog ringa lite
folk och fråga om nån vill ses för pallar
verkligen inte sitta hemma och göra inget:P

btw den ''nya'' killen hette michael (stavning) haha tyckte väl
att min lärare sa det men sen vare nån mupp som sa att hon sa
majken xD haha. sen äre väl alltid nice med brandlarm mitt under lektionen?
alla kötta till skorna och sen fick vi gå ut genom brandtrappan :D
haha va as högt eftersom vårt klassrum är på högsta våningen på skolan,
jag tyckte det va as kul medans andra tyckte det va läskigt ;)
aja men ha'de♥

kärlek suuger♥


Kommentarer
Postat av: viktoria

Jag tyckte inte det var läskigt ;)

2011-11-26 @ 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0