Känslan av att va kär på nytt

Hej alla :)
Ja jag känner väl att uppdateringen inte är på topp, men
jag ska bättra mig på det. Va ju i sthlm några dagar och sen har man
vilat upp sig lite nu så att man bara kan chilla och njuta de
sista dagarna nu innan skolan början igen,
Iallafal idag har jag knappt gjort nånting, åkte en stund till
mormor o morfar med mamma. Resten av kvällen blire
väl att sitta vid datorn och dunka musik. :P

I mina ögon är du det finaste som finns,
och våra stunder vi haft är något jag alltid minns.
När jag hör din röst så gör du mig svag, det är du som gör min dag.
Utan dig käns allting trist,
som att stå i en mils lång kö och alltid vara sist.
Ska jag stanna eller ska jag gå? Det spelar ingen roll för det kommer
alltid vara vi två.

En liten såhär random ''dikt'' jag skrev ihop på ca 2 minuter igår
och Sara tyckte att jag skulle lägga ut den och det är
väl bäst att lyssna på henne? ;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0