Ibland måste man bara släppa taget

Hej alla ;) Kom hem från
träningen vid ca 20över 7, duschade och käka lite ;)
Haha grymt kul träning idag, jag och Sally kunde inte va helt seriösa ;)
Haha det gick verkligen inte:P
Taggar fredag! Ska bli så skönt med fredag! Älskar fredagar!
Aja nu ska jag fixa lite. Hörs imorn!

SALLY
du betyder grymt mycket för mig.
Jag kommer ihåg när vi var små och gick i ca 3an när vi tränade
tillsammans. Vi kände inte varandra så jättebra. Sen slutade du tennisen
och vi sågs aldrig mer. Sen började vi på
samma skola och går nu i samma klass. Jag är grymt glad
över att känna en så underbar person som dig.
ÄLSKAR DIG SALLY<3


Kommentarer
Postat av: ssssaaallööh

Nawiii, Älskar dig mest <3

2011-11-11 @ 00:06:22
URL: http://sallywtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0