I will never let you go

Tja, sitter just nu och smsar lite och dunkar lite musik ;)
Kom hem vid 20över 4. Haft en rätt bra dag i skolan, och
taggar grymt fredag imorn!:D Om ca en timme drar jag till
träningen. Aja hörs senare :D

VIKTORIA
du vet inte hur mycket du betyder för mig allabästavän<3
På ca 1 år har vi kommit så nära varan
och prata om vad som helst. Jag har alltid kul med dig och det allra
bästa är att ja kan vara mig själv med dig.
Älskar dig mest bästavän och vad som än händer får vi
aldrig tappa kontakten<3
ÄLSKAR DIG


Kommentarer
Postat av: viktoria

Älskar dig grymt mycket kommer aldrig tappa kontakten med dig vad som än händer abv <3 JAG ÄLSKAR DIG <3 över allt annant på jorden <3333333333

2011-11-10 @ 18:59:06
URL: http://sievers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0