Belive me I don't want to go

Hej alla som läser :D
Hoppas ni haft en bra lördagsförmiddag ;)
Idag ska jag nog va med Adam, han skulle åka in till stan
och klippa sig så han skulle ringa när han kom hem.

Har inte så jättemycket mer att säga men jag skulle bara vilja påpeka
att jag är ingen som följer idol, men har kollat ca3 gånger
och jag tycker att Moa & Robin är solklara finalister :D
Visst alla tycker olika så det finns säkert folk som inte håller
med mig men jag tycker att Moa & Robin är de bästa av de
som är kvar i idol så det är de som jag vill se i globen ;)
Vilka vill ni se i globen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ANDREEEEEEEEEEEEEEE

2011-11-05 @ 15:51:53
URL: http://sievers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0