Svar på tal

postat av anonym:
vem är din bästis du får bara välja en :)

Jag kan säga så här att alla mina vänner betyder allt för mig,
sen har jag ju ett par vänner som jag står närmast

postat av lina:

Favoritmat? har ingen direkt favoritmat
Favoritaffär? har ingen favorit affär men klädaffärer
Favvoritgodis? älskar typ allt godis!<3
Favoritdjur? många djur
Bästa minne med mig? (a) hmm jag vet faktist inte
Hur lärde vi känna varandra? (a) på dagis trorja
Är jag bäst? haha om du tycker det så ;)
Är du bättre än mig? klart jag är ;)
Vem är snyggast på min och adinas hakteater? (a) haha den var sjukt rolig, båda va lika finfina ;)
Har jag frågat klart nu? nae
Ska jag fråga lite till? har du redan gjort
Gillar du glass? ja
Vill du ha en apa som husdjur? ehm nae jag tror inte det
Är jag som ett husdjur för dig? nej
Gillar du hello kitty? haha hon är väl gullig
Tror du att jag gillar hello kitty? vet inte
Är du nöjd med dig själv? lite kanske
Är min blogg fin? ja
Läser du ofta min blogg? nja inte så jätte ofta, har dock glömt vad den heter ;)
Behöver jag uppdatera mer på min blogg? ja
Vilket namn passar på mig? lina?
Vad skulle du ge mig för smeknamn? lina ;)
Vilken är din favoritfärg? svart, vit osv
Är svart en snygg färg? ja
Passar rosa och svart ihop? lite
Är mörk rosa eller ljus rosa snyggast? beror på hur ljus och hur mörk
Är jag coolare än dig? nej för jag är coolast ;) haha nae men du är cool
Är jag coolare än gud? det får du fråga gud
Har du några dockor? kanske nån någonstans i källaren från när jag va liten
Tror du att jag har några dockor? aao ;)
Tkr du att jag passar bäst i uppsatt hår elr utsläppt hår? båda
Vad är det pinsammaste som har hänt dig? kommer inte på nått just nu
Hur ser din dröm kille ut? det märker jag när jag ser honom
Vilka är dina favoritkläder? snygga kläder ;)
Penna vs suddigum? penna
Godis vs chips? beror på vad jae sugen på
gorilla vs orangutang? haha ja venne
Stjärnor vs hjärtan? hjärtan torja
Killar vs tjejer? beror på hur du menar med det
Vem är den snyggaste du vet? min lilla hemlighet ;)
Är du bra på matematik? njaa lite
Hästar vs flodhästar? hästar
Gummiboll vs fotboll? fotboll trorja
Studsmatta vs pool? båda
är det kul att snacka med mig på msn? haha äre väl
hur snygg är JB på en skala från 1-10? ja venne 8 kanske?
Är din blogg snygg? kanske ;)
Favorit låt? har ingen eftersom jag typ älskar all musik
Humör just nu? uttråkad eftersom jae sjuk
Hur ofta är du ledsen? inte så jätteofta
Gillar du falukorv? haha lite
Vad brukar du äta till frukost? macka eller mjölk o flingor
brukar du sminka dig? jepp
ska jag skicka den här kommentaren nu eller ska jag fortsätta? fortsätt du bara ;)
iphone vs systemkamera? båda
iPad vs iPhone? iphone trorja

postat av QUI:
om jag säger kärlek, vad säger du då? :)
att kärlek är jättemysigt och fint 

postav av isabelle:
vart fan köper man hello kitty läsken?
jo jag tror att den är rätt så ovanlig för jag har bara sett den i en ända affär
och det va typ en liten kiosk


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0