Frågestund


Ni vet hur det går till,
ställ era frågor :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är din bästis du får bara välja en :)

2011-08-20 @ 22:24:33
Postat av: lina

Favoritmat?

Favoritaffär?

Favvoritgodis?

Favoritdjur?

Bästa minne med mig? (a)

Hur lärde vi känna varandra? (a)

Är jag bäst?

Är du bättre än mig?

Vem är snyggast på min och adinas hakteater? (a)

Har jag frågat klart nu?

Ska jag fråga lite till?

Gillar du glass?

Vill du ha en apa som husdjur?

Är jag som ett husdjur för dig?

Gillar du hello kitty?

Tror du att jag gillar hello kitty?

Är du nöjd med dig själv?

Är min blogg fin?

Läser du ofta min blogg?

Behöver jag uppdatera mer på min blogg?

Vilket namn passar på mig?

Vad skulle du ge mig för smeknamn?

Vilken är din favoritfärg?

Är svart en snygg färg?

Passar rosa och svart ihop?

Är mörk rosa eller ljus rosa snyggast?

Är jag coolare än dig?

Är jag coolare än gud?

Har du några dockor?

Tror du att jag har några dockor?

Tkr du att jag passar bäst i uppsatt hår elr utsläppt hår?

Vad är det pinsammaste som har hänt dig?

Hur ser din dröm kille ut?

Vilka är dina favoritkläder?

Penna vs suddigum?

Godis vs chips?

gorilla vs orangutang?

puss & puss.

2011-08-20 @ 22:48:54
URL: http://linaslutaflina.blogg.se/
Postat av: lina

Stjärnor vs hjärtan?

Killar vs tjejer?

Vem är den snyggaste du vet?

Är du bra på matematik?

Hästar vs flodhästar?

Gummiboll vs fotboll?

Studsmatta vs pool?

är det kul att snacka med mig på msn?

hur snygg är JB på en skala från 1-10?

Är din blogg snygg?

Favorit låt?

Humör just nu?

Hur ofta är du ledsen?

Gillar du falukorv?

Vad brukar du äta till frukost?

brukar du sminka dig?

ska jag skicka den här kommentaren nu eller ska jag fortsätta?

iphone vs systemkamera?

iPad vs iPhone?

2011-08-20 @ 22:55:11
URL: http://linaslutaflina.blogg.se/
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

om jag säger kärlek, vad säger du då? :)

2011-08-21 @ 00:08:38
URL: http://ngo.webblogg.se/
Postat av: Isabelle <3

VAR FAN KÖPER MAN HELLO KITTY LÄSKEN..............

2011-08-21 @ 01:32:00
URL: http://izabellenordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0